Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтасів, Наталія-
dc.contributor.authorВійчук, Тарас-
dc.contributor.authorСтасів, Надія-
dc.date.accessioned2023-11-10T07:11:45Z-
dc.date.available2023-11-10T07:11:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтасів, Наталія. Особливості використання навчальних комп'ютерних ігор у початковій школі / Н. Стасів, Т. Війчук, Н. Стасів // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 82-85. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2667-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методичні аспекти та психолого-педагогічні умови використання навчальних комп’ютерних ігор у початковій школі. На основі аналізу науково-практичних досліджень розглянуто основні вимоги щодо розробки комп’ютерних ігрових середовищ; проаналізовано шляхи впровадження у навчально-виховний процес початкової школи відповідного програмного забезпечення. Зроблено висновки щодо використання навчальних комп’ютерних ігор з метою активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи, покращення не лише змісту навчання, а й вдосконалення засобів і форм процесу навчанняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectрозвивальні комп’ютерні програмиuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні засобиuk_UA
dc.subjectкомп’ютеризація навчанняuk_UA
dc.subjectдидактичні ігриuk_UA
dc.subjectнавчальні комп’ютерні ігриuk_UA
dc.titleОсобливості використання навчальних комп'ютерних ігор у початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182236-Текст статті-404694-1-10-20191030.pdf268,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.