Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2668
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сидор, Михайло | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-10T07:18:05Z | - |
dc.date.available | 2023-11-10T07:18:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сидор, Михайло. Пізнавальний, розвивальний і виховний аспекти народного мистецтва як складові модерування сучасної мистецької освіти / М. Сидор // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 96-101. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2668 | - |
dc.description.abstract | Розкриваються сутнісний та функціональний контексти народного мистецтва через аналіз його пізнавальних, розвивальних і виховних потенцій, їх місця і ролі у формуванні ерудованої, компетентної,різнобічно розвиненої особистості, здатної вливатися у сучасний соціум, відповідати його запитам,інтересам та нормам життя. Ставлячи предмет дослідження в ранг актуальних компонент модерування сучасної мистецької освіти, автор доводить, що рухаючись вперед, надаючи перевагу інноваційному,глобалізованому у моделюванні змісту життя, не варто нехтувати здобутками минулого, його традиціямиі звичаями, оскільки без них теперішнє і майбутнє втрачає свій повноцінний сенс | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | модерування | uk_UA |
dc.subject | народне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | сутність | uk_UA |
dc.subject | функції | uk_UA |
dc.subject | мистецька освіта | uk_UA |
dc.subject | сучасність | uk_UA |
dc.title | Пізнавальний, розвивальний і виховний аспекти народного мистецтва як складові модерування сучасної мистецької освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182240-Текст статті-404701-1-10-20191030.pdf | 367,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.