Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидор, Михайло-
dc.date.accessioned2023-11-10T07:18:05Z-
dc.date.available2023-11-10T07:18:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСидор, Михайло. Пізнавальний, розвивальний і виховний аспекти народного мистецтва як складові модерування сучасної мистецької освіти / М. Сидор // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 96-101. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2668-
dc.description.abstractРозкриваються сутнісний та функціональний контексти народного мистецтва через аналіз його пізнавальних, розвивальних і виховних потенцій, їх місця і ролі у формуванні ерудованої, компетентної,різнобічно розвиненої особистості, здатної вливатися у сучасний соціум, відповідати його запитам,інтересам та нормам життя. Ставлячи предмет дослідження в ранг актуальних компонент модерування сучасної мистецької освіти, автор доводить, що рухаючись вперед, надаючи перевагу інноваційному,глобалізованому у моделюванні змісту життя, не варто нехтувати здобутками минулого, його традиціямиі звичаями, оскільки без них теперішнє і майбутнє втрачає свій повноцінний сенсuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectмодеруванняuk_UA
dc.subjectнародне мистецтвоuk_UA
dc.subjectсутністьuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectмистецька освітаuk_UA
dc.subjectсучасністьuk_UA
dc.titleПізнавальний, розвивальний і виховний аспекти народного мистецтва як складові модерування сучасної мистецької освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182240-Текст статті-404701-1-10-20191030.pdf367,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.