Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/266
Назва: | Структура проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання [ |
Автори: | Усок, Оксана |
Ключові слова: | проектна компетентність майбутній педагог професійного навчання компоненти проектної компетентності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Усок, Оксана. Структура проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання / О. Усок. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 140-145. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах професійної підготовки. Проаналізовано науково-педагогічну літературу, яка розкриває різнобічність охоплення багатьох питань, які стосуються організації проектної діяльності, і безперечну її теоретичну і практичну значущість. Розкрито сутність ключових понять дослідження “компетентність”, “проектна діяльність”, “проектна компетентність”. Обґрунтовано структурні компоненти проектної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, серед яких: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. Кожен із них докладно розглянуто, визначено їх роль, зміст і значення. Розписано елементи кожного із структурних компонентів проектної компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/266 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126549-Оксана Усок-270425-1-10-20180321.pdf | 236,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.