Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самарук, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-10T09:29:19Z | - |
dc.date.available | 2023-11-10T09:29:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Самарук, Наталія. Структура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців / Н. Самарук // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 75-81. - Бібліогр.в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2672 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців.Висвітлено різні підходи до визначення поняття “самоосвіта” та виділено етапи самоосвіти. З’ясовано сутність поняття “самоосвітня компетентність”. Виділено компоненти самоосвітньої компетентності:мотиваційний, організаційний, процесуальний, контрольно-рефлексивний. Виділено етапи формування самоосвітньої компетенції. Проаналізовано різні підходи до виділення педагогічних умов, що сприяють ефективному формуванню самоосвітньої компетентності | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | компоненти | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | самоосвітня компетентність | uk_UA |
dc.subject | етапи | uk_UA |
dc.title | Структура та педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182235-Текст статті-404689-1-10-20191030.pdf | 383,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.