Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2688
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лещак, Теодор | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T08:40:02Z | - |
dc.date.available | 2023-11-17T08:40:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лещак, Теодор. Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX - початку XX ст. / Т. Лещак // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2688 | - |
dc.description.abstract | У статті прослідковано і узагальнено еволюцію львівської академічної педагогіки на шляху від сфери філософського знання до самостійної наукової дисципліни. Проаналізовано внутрішні суперечності та ряд зовнішніх чинників, що впливали на напрямки та інтенсивність наукових пошуків львівських учених упродовж ХІХ і першої третини ХХ ст. З’ясовано магістральні тенденції, особливості методологічного, кадрового та змістового наповнення науково-педагогічних досліджень викладачами Львівського університету у вказаний період часу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | львівське академічне середовище | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні дослідження | uk_UA |
dc.subject | Львівський університет | uk_UA |
dc.title | Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX - початку XX ст. | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187037-Текст статті-415960-1-10-20191212.pdf | 370,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.