Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Олена-
dc.date.accessioned2023-11-17T08:51:38Z-
dc.date.available2023-11-17T08:51:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБабенко, Олена. Теоретичні аспекти формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологів / О. Бабенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблематику формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологів. Проаналізовано та узагальнено основні підходи, форми когнітивного розвитку індивіда,особливості когнітивного проектування. Описано три форми когнітивного розвитку: культурно-історичну,навчально-діяльнісну та психолого-практичну. Мова є, в першу чергу, засобом спілкування, але вона є і знаряддям інтелекту. Будучи комунікативною діяльністю, спілкування, що засноване на розумінні та передачі думок і переживань, передбачає акт мислення (когнітивної діяльності). У цьому сенсі цілісний та оптимально організований процес підготовки студентів-філологів має здійснюватися на основі когнітивно-діяльнісного підходу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectакадемічні здібності студентів-філологівuk_UA
dc.subjectінтеріоризаціяuk_UA
dc.subjectекстеріоризаціяuk_UA
dc.subjectкогнітивний розвитокuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187039-Текст статті-415965-1-10-20191212 (1).pdf363,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.