Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Огар, Анна Осипівна | - |
dc.contributor.author | Кріль, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T11:21:14Z | - |
dc.date.available | 2023-11-17T11:21:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Огар, Анна Осипівна. Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспект / А. О. Огар, М. Кріль // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2694 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про паремії як засіб формування риторичної культури учня початкової школи.З’ясовано, що велика група прислів’їв і приказок містить рекомендації щодо правил спілкування, які упродовж віків виробляв наш народ. Насамперед національний фольклор засуджує розмови, не підкріплені діями;надмірну балакучість; неправдиві і жорстокі слова. Натомість позитивно оцінює виважену правдиву мову | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | риторична культура | uk_UA |
dc.subject | концептуальний смисл | uk_UA |
dc.subject | пареміологія | uk_UA |
dc.subject | паремія | uk_UA |
dc.subject | прислів’я | uk_UA |
dc.subject | приказки | uk_UA |
dc.subject | риторика | uk_UA |
dc.title | Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології : концептуальний аспект | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187045-Текст статті-415977-1-10-20191212 (1).pdf | 314,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.