Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелєв, Олександр-
dc.contributor.authorБескорса, Олена-
dc.date.accessioned2023-11-17T11:40:17Z-
dc.date.available2023-11-17T11:40:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКошелєв, Олександр. Роль учителя у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи / О. Кошелєв, О. Бескорса // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2695-
dc.description.abstractУ статті представлено докладний аналіз сутності поняття “громадянська компетентність”,обґрунтованого аналізом вітчизняних та зарубіжних наукових джерел та рекомендаціями і документівРади Європи. Зазначено, що громадянську компетентність визначено як одну із десяти ключовихкомпетентностей концепції Нової української школи. Доведено, що зміст формування громадянськоїкомпетентності в початковій школі полягає в формуванні знань і вмінь учнів про державу, рідний край,особливості спілкування в родині, у суспільстві, права і відповідальність громадянина. Автори наголошують на визначальній ролі вчителя у формуванні громадянської компетентності учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгромадянська компетентністьuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.subjectконцепція “Нова українська школа”uk_UA
dc.subjectдемократичне суспільствоuk_UA
dc.subjectгромадська відповідальністьuk_UA
dc.subjectфункції педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectособистісні якості вчителяuk_UA
dc.titleРоль учителя у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187046-Текст статті-415981-1-10-20191212.pdf272,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.