Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиликів, Іван-
dc.date.accessioned2023-11-17T12:00:41Z-
dc.date.available2023-11-17T12:00:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВасиликів, Іван. Застосування інформаційних технологій для розвитку творчого мислення учнів на уроках і в позакласній роботі в початкових класах / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 69-74. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2697-
dc.description.abstractУ статті досліджується те, що в освіті нашої країни існує реформа, яка спрямована на оновлення її змісту, на вдосконалення технології освіти. Це процес, що триває, оскільки він пов’язаний з прогресом суспільства і на кожному етапі розвитку конкретні завдання для школи визначаються на різних рівнях.Центром цих процесів у середній школі є особистість вчителя. Без підготовки нового покоління вчителів, які піднімуть свій професійний та культурний рівень, неможливо внести принципові зміни в освіту.Особлива увага приділяється вчителям початкових класів, оскільки вік учнів 1 – 4 класів, на думку психологів,– це вік, у якому вони розвивають певні риси особистості, пов’язані з психічним розвиткомuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрезентаціяuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleЗастосування інформаційних технологій для розвитку творчого мислення учнів на уроках і в позакласній роботі в початкових класахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187232-Текст статті-416313-1-10-20191213.pdf449,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.