Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагородня, Алла-
dc.date.accessioned2023-11-17T12:11:13Z-
dc.date.available2023-11-17T12:11:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗагородня, Алла. Профілізація загальної середньої освіти в контексті ідей НУШ / А. Загородня // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 126-130. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2699-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання організації профільного навчання в системі загальної середньої освіти в умовах впровадження НУШ.Висвітлено стратегічні завдання реформування ланки загальної середньої освіти у відповідності до ідей НУШ. Розкрито сутність поняття “профільне навчання” згідно до визначення Національної доктрини розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021 рр. Визначено мету та завдання профільногонавчання. Окреслено принципи на яких ґрунтується профільне навчання. Розкрито типи профілізації змісту навчання в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано навчальні плани сучасних закладів загальної середньої освіти України. Охарактеризовано зміст інваріантного (базового) та варіативного компонентів освіти. Окреслено цикли навчання нової профільної середньої школи Згідно до “Концепції Нової Української школи” (2016 р.).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectНУШuk_UA
dc.subjectсередня освітаuk_UA
dc.subjectпрофільне навчанняuk_UA
dc.subjectпрофілізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне спрямуванняuk_UA
dc.titleПрофілізація загальної середньої освіти в контексті ідей НУШuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187320-Текст статті-416504-1-10-20191214.pdf251,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.