Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанчак, Оксана-
dc.date.accessioned2023-11-17T12:39:13Z-
dc.date.available2023-11-17T12:39:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтепанчак, Оксана. Проектно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання: на прикладі виготовл. поясного виробу: спідниці / О. Степанчак // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 151-155. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2703-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано мету та завдання проектно-технологічної діяльності школярів на уроках трудового навчання. Розглянуто типологію навчальних проектів у педагогічній науці, визначено функції творчих проектів на заняттях з трудового навчання, охарактеризовано вимоги до вибору тематики проектів.Вказано на структуру проектно-технологічної діяльності. На прикладі проекту “Виготовлення спідниці”охарактеризовано шляхи реалізації проектно-технологічної діяльності на уроці трудового навчання.Доведено, що впровадження в освітній процес, зокрема й з трудового навчання, методу проектів створює можливості для підвищення якості навчання та різнобічного розвитку особистості учня.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectпроектно-технологічна діяльністьuk_UA
dc.subjectурок трудового навчанняuk_UA
dc.titleПроектно-технологічна діяльність на уроках трудового навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187327-Текст статті-416518-1-10-20191214.pdf279 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.