Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цимбал-Слатвінська, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T12:45:17Z | - |
dc.date.available | 2023-11-17T12:45:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Цимбал-Слатвінська, Світлана. Конструювання поетапного використання форм , методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів / С. Цимбал-Слатвінська // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 79-86. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему конструювання поетапного використання форм, методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів. Визначено найбільш ефективні форми, методи, технології.Встановлено, що конструювання поетапного освоєння активних форм та методів включає ряд послідовних етапів: перший, адаптаційний, другий – індивідуальні та групові вправи з розвитку досвіду сприйняття інших людей і розвитку власної рефлексії, третій – аналіз конкретних педагогічних ситуацій, четвертий –семінари-ігри, заняття-реклама; заняття-вистава тощо, п’ятий – спеціальні рольові ігри, шостий –комбінація гри й імітації; сьомий – життєва практика | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | логопед | uk_UA |
dc.subject | поетапне використання | uk_UA |
dc.subject | форми | uk_UA |
dc.subject | конструювання | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.title | Конструювання поетапного використання форм , методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187241-Текст статті-416329-1-10-20191213.pdf | 338,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.