Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал-Слатвінська, Світлана-
dc.date.accessioned2023-11-17T12:45:17Z-
dc.date.available2023-11-17T12:45:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦимбал-Слатвінська, Світлана. Конструювання поетапного використання форм , методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів / С. Цимбал-Слатвінська // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 79-86. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему конструювання поетапного використання форм, методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів. Визначено найбільш ефективні форми, методи, технології.Встановлено, що конструювання поетапного освоєння активних форм та методів включає ряд послідовних етапів: перший, адаптаційний, другий – індивідуальні та групові вправи з розвитку досвіду сприйняття інших людей і розвитку власної рефлексії, третій – аналіз конкретних педагогічних ситуацій, четвертий –семінари-ігри, заняття-реклама; заняття-вистава тощо, п’ятий – спеціальні рольові ігри, шостий –комбінація гри й імітації; сьомий – життєва практикаuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectлогопедuk_UA
dc.subjectпоетапне використанняuk_UA
dc.subjectформиuk_UA
dc.subjectконструюванняuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleКонструювання поетапного використання форм , методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187241-Текст статті-416329-1-10-20191213.pdf338,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.