Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2705
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана | - |
dc.contributor.author | Дутко, Романія | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T09:23:22Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T09:23:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гевко, Оксана. Педагогічні шляхи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. Гевко, Р. Дутко // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 60-64. - Бібліогр. в кінці ст | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2705 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито наукові підходи дотрактування понять “логічне мислення”, “логіко-математичне мислення”. Визначено структуру логічного мислення, компонентами якої є логічні операції (порівняння, аналіз, синтез, класифікація, узагальнення та ін.).Визначено компоненти у структурі логіко-математичного розвитку особистості (високий рівень виконання логічних операцій, конструктивність, адекватність, гнучкість, економічність і самостійність мислення,характер зв’язку наочно-дійового, наочно-образного логічного мислення тощо). З’ясовано ефективні засобилогіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку: проведення логіко-математичних занять, планування осередків (пізнавального, художньо-перетворювального, фізкультурно-оздоровчого, комунікативного та емоційно-рефлексивного), пізнавально-дослідницька діяльність, використання ігор, вправ, логіко-математичних задач, ігрових та проблемних ситуацій та завдань, театралізованої діяльності, конструювання,використання художнього слова, народної педагогіки та математики, пошуково-дослідницька діяльністьдітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | класифікація | uk_UA |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | логіко-математичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | обчислення | uk_UA |
dc.subject | логічне мислення | uk_UA |
dc.subject | лічба | uk_UA |
dc.subject | величина | uk_UA |
dc.subject | вимірювання | uk_UA |
dc.subject | серіація | uk_UA |
dc.title | Педагогічні шляхи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187047-Текст статті-415983-1-10-20191212.pdf | 247,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.