Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана-
dc.contributor.authorДутко, Романія-
dc.date.accessioned2023-11-20T09:23:22Z-
dc.date.available2023-11-20T09:23:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко, Оксана. Педагогічні шляхи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. Гевко, Р. Дутко // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 60-64. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2705-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито наукові підходи дотрактування понять “логічне мислення”, “логіко-математичне мислення”. Визначено структуру логічного мислення, компонентами якої є логічні операції (порівняння, аналіз, синтез, класифікація, узагальнення та ін.).Визначено компоненти у структурі логіко-математичного розвитку особистості (високий рівень виконання логічних операцій, конструктивність, адекватність, гнучкість, економічність і самостійність мислення,характер зв’язку наочно-дійового, наочно-образного логічного мислення тощо). З’ясовано ефективні засобилогіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку: проведення логіко-математичних занять, планування осередків (пізнавального, художньо-перетворювального, фізкультурно-оздоровчого, комунікативного та емоційно-рефлексивного), пізнавально-дослідницька діяльність, використання ігор, вправ, логіко-математичних задач, ігрових та проблемних ситуацій та завдань, театралізованої діяльності, конструювання,використання художнього слова, народної педагогіки та математики, пошуково-дослідницька діяльністьдітей дошкільного вікуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectлогіко-математичний розвитокuk_UA
dc.subjectобчисленняuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectлічбаuk_UA
dc.subjectвеличинаuk_UA
dc.subjectвимірюванняuk_UA
dc.subjectсеріаціяuk_UA
dc.titleПедагогічні шляхи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187047-Текст статті-415983-1-10-20191212.pdf247,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.