Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Садова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T11:35:21Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T11:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Садова, Ірина. Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи / І. Садова // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 92-97. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовано дидактичну модель формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи в умовах вітчизняної вищої освіти, що включає а) дидактичний, інформаційний і контрольний блокита охоплює зміст і структуру різних навчальних дисциплін; б) внесення до навчальних планів бакалаврів галузі знань 01 “Освіта” спеціальності 013 “Початкова освіта” курсу “Основи дефектології та інклюзивної освіти” з повним методичним забезпеченням; в) наповнення інклюзивним змістом усього арсеналу використовуваних в освітньому процесі методів і технологій навчання | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk_UA |
dc.subject | технології навчання і виховання | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна готовність | uk_UA |
dc.title | Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187250-Текст статті-416340-1-10-20191213.pdf | 292,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.