Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадова, Ірина-
dc.date.accessioned2023-11-20T11:35:21Z-
dc.date.available2023-11-20T11:35:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСадова, Ірина. Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи / І. Садова // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 92-97. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707-
dc.description.abstractОбґрунтовано дидактичну модель формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи в умовах вітчизняної вищої освіти, що включає а) дидактичний, інформаційний і контрольний блокита охоплює зміст і структуру різних навчальних дисциплін; б) внесення до навчальних планів бакалаврів галузі знань 01 “Освіта” спеціальності 013 “Початкова освіта” курсу “Основи дефектології та інклюзивної освіти” з повним методичним забезпеченням; в) наповнення інклюзивним змістом усього арсеналу використовуваних в освітньому процесі методів і технологій навчанняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвчитель початкової школиuk_UA
dc.subjectтехнології навчання і вихованняuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивна готовністьuk_UA
dc.titleФормування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187250-Текст статті-416340-1-10-20191213.pdf292,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.