Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яців, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T11:40:05Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T11:40:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Яців, Світлана. Риторизація початкової мовної освіти : теоретичний і практичний виміри / С. Яців // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 97-101. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708 | - |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему риторизації початкової мовної освіти, проаналізовано шляхи її розв’язання, що передбачають навчання української мови та літературного читання у вимірах риторики.Результати дослідження засвідчили, що риторична підготовка учнів початкової школи здійснюється не ефективно. Такі результати не можуть задовольнити сучасні вимоги, які ставить перед початковоюланкою освіти Нова українська школа, що робить необхідним упровадження процесу риторизації –розроблення ефективної технології формування риторичної культури молодших школярів на уроках мовно-літературного циклу | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | риторична культура | uk_UA |
dc.subject | риторична компетентність | uk_UA |
dc.subject | мовна освіта | uk_UA |
dc.subject | молодший школяр | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | літературне читання | uk_UA |
dc.subject | риторизація | uk_UA |
dc.title | Риторизація початкової мовної освіти : теоретичний і практичний виміри | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187255-Текст статті-416349-1-10-20191213.pdf | 245,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.