Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯців, Світлана-
dc.date.accessioned2023-11-20T11:40:05Z-
dc.date.available2023-11-20T11:40:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯців, Світлана. Риторизація початкової мовної освіти : теоретичний і практичний виміри / С. Яців // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 97-101. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему риторизації початкової мовної освіти, проаналізовано шляхи її розв’язання, що передбачають навчання української мови та літературного читання у вимірах риторики.Результати дослідження засвідчили, що риторична підготовка учнів початкової школи здійснюється не ефективно. Такі результати не можуть задовольнити сучасні вимоги, які ставить перед початковоюланкою освіти Нова українська школа, що робить необхідним упровадження процесу риторизації –розроблення ефективної технології формування риторичної культури молодших школярів на уроках мовно-літературного циклуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectриторична культураuk_UA
dc.subjectриторична компетентністьuk_UA
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectлітературне читанняuk_UA
dc.subjectриторизаціяuk_UA
dc.titleРиторизація початкової мовної освіти : теоретичний і практичний виміриuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187255-Текст статті-416349-1-10-20191213.pdf245,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.