Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валько, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T13:01:32Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T13:01:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Валько, Наталія. Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освіти / Н. Валько // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709 | - |
dc.description.abstract | У роботі представлено аналіз освітніх програм підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін закладів вищої освіти. Встановлено критерії сформованості STEM-культури майбутнього вчителя і умови в яких відбувається цей процес. Сформульовані умови розвитку STEM-культури майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін. На основі аналізу зроблено кількісну оцінку кредитів, які забезпечують предметну підготовку по кожному з напрямів: наука,технології, інженерія, математика. Визначено дисципліни, які впливають на розвиток STEM-культури майбутніх вчителів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | природничо-математичні науки | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | STEM-навчання | uk_UA |
dc.subject | освітні програми | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарність | uk_UA |
dc.title | Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187259-Текст статті-416353-1-10-20191213.pdf | 313,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.