Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалько, Наталія-
dc.date.accessioned2023-11-20T13:01:32Z-
dc.date.available2023-11-20T13:01:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВалько, Наталія. Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освіти / Н. Валько // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709-
dc.description.abstractУ роботі представлено аналіз освітніх програм підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін закладів вищої освіти. Встановлено критерії сформованості STEM-культури майбутнього вчителя і умови в яких відбувається цей процес. Сформульовані умови розвитку STEM-культури майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін. На основі аналізу зроблено кількісну оцінку кредитів, які забезпечують предметну підготовку по кожному з напрямів: наука,технології, інженерія, математика. Визначено дисципліни, які впливають на розвиток STEM-культури майбутніх вчителівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectприродничо-математичні наукиuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectSTEM-навчанняuk_UA
dc.subjectосвітні програмиuk_UA
dc.subjectміждисциплінарністьuk_UA
dc.titleАналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187259-Текст статті-416353-1-10-20191213.pdf313,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.