Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-11-20T13:31:08Z-
dc.date.available2023-11-20T13:31:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГодованюк, Тетяна. Методична підготовка майбутніх учителів математики як педагогічна проблема / Т. Годованюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 107-113. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2710-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальність проблеми методичної підготовки майбутніх учителів математики у вітчизняних закладах вищої освіти. Уточнено сутність понять “методична підготовка” і “методична компетентність”. Акцентовано увагу на вагомій ролі комплексного підходу у модернізації методичної підготовки майбутніх учителів математики, уточнено та доповнено його характерні ознаки. Визначено, як складову методичної компетентності, спеціальні компетентності якими повинен володіти майбутній учитель математики.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутній учитель математикиuk_UA
dc.subjectметодична компетентністьuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.titleМетодична підготовка майбутніх учителів математики як педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187262-Текст статті-416362-1-10-20191213.pdf269,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.