Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКутняк, Ольга-
dc.date.accessioned2023-12-01T10:19:30Z-
dc.date.available2023-12-01T10:19:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКутняк, Ольга. Навчальні інтерактивні платформи у початковій школі / О. Кутняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2726-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз навчальних платформ для конструювання інтерактивного дидактичного матеріалу за готовими шаблонами та використання бібліотеки розроблених інтерактивних тестів, завдань,вікторин, навчальних ігор тощо в освітньому процесі початкової школи. Хмарні інтерактивні технології виступають потужним інструментом навчання, які сприятимуть підвищенню мотивації навчання, розвиткові здібностей учня, творчому підходу до навчання, відкритості школярів до нових ідей та новітніх технологій.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтерактивний дидактичний матеріалuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectнавчальна платформаuk_UA
dc.titleНавчальні інтерактивні платформи у початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191568-Текст статті-426507-1-10-20200112.pdf285,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.