Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМагда, Поліна-
dc.date.accessioned2021-12-07T12:31:00Z-
dc.date.available2021-12-07T12:31:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМагда, Поліна. Розвиток креативності у майбутніх вчителів музики методом аудіовізуалізації / П. Магда. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 171-174.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/272-
dc.description.abstractУ статті розглянуто тлумачення категорій “креативність” та “аудіовізуалізація”, проаналізовано зв’язок творчості, креативності, уяви з іншими психічними процесами та властивостями особистості. Як приклад методики з розвитку креативності майбутніх вчителів музики початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів наведено аудіовізуалізацію у формі малювання та ліплення (у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу), розглянуто супутні впливи цього методу на особистість студента.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectаудіовізуалізаціяuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectарт-технікаuk_UA
dc.subjectвчитель музикиuk_UA
dc.titleРозвиток креативності у майбутніх вчителів музики методом аудіовізуалізаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126555-Поліна Магда-270437-1-10-20180321.pdf319,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.