Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/272
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Магда, Поліна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:31:00Z | - |
dc.date.available | 2021-12-07T12:31:00Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Магда, Поліна. Розвиток креативності у майбутніх вчителів музики методом аудіовізуалізації / П. Магда. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 171-174. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/272 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто тлумачення категорій “креативність” та “аудіовізуалізація”, проаналізовано зв’язок творчості, креативності, уяви з іншими психічними процесами та властивостями особистості. Як приклад методики з розвитку креативності майбутніх вчителів музики початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів наведено аудіовізуалізацію у формі малювання та ліплення (у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу), розглянуто супутні впливи цього методу на особистість студента. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | аудіовізуалізація | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | арт-техніка | uk_UA |
dc.subject | вчитель музики | uk_UA |
dc.title | Розвиток креативності у майбутніх вчителів музики методом аудіовізуалізації | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126555-Поліна Магда-270437-1-10-20180321.pdf | 319,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.