Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грач, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T11:10:22Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T11:10:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Грач, Юлія. Деякі аспекти професійної компетентності на рівні вивчення навчальної дисципліни "світові моделі та стандарти підготовки фахівців соціальної сфери" / Ю. Грач // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються проблеми компетентнісного підходу в системі вищої освіти. Автор проводить аналіз професійних компетенцій на рівні вивчення навчальної дисципліни “Світові моделі та стандарти підготовки фахівців соціальної сфери”. Автор аналізує зміст понять “компетентності” та“компетенції”. Проводиться аналіз особистої, соціальної та навчальної компетентності у контексті Рамкової програми оновлених ключових компетентностей для навчання протягом життя. Автор проводить аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” у науково-практичному ракурсі. Дається характеристика поняття “науково-дослідницької компетентності”. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | соціальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | навчальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | особиста компетентність | uk_UA |
dc.title | Деякі аспекти професійної компетентності на рівні вивчення навчальної дисципліни "світові моделі та стандарти підготовки фахівців соціальної сфери" | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191617-Текст статті-426688-1-10-20200114.pdf | 364,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.