Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубрей, Олександра-
dc.date.accessioned2023-12-07T12:41:47Z-
dc.date.available2023-12-07T12:41:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧубрей, Олександра. Рівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу / О. Чубрей // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 120-124. - Бібліогр в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2739-
dc.description.abstractУ статті розкрито рівні підготовленості майбутніх вчителів географії за кожною складовою підготовленості до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. До складових підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності віднесено автопсихологічну,самоорганізаційну, рефлексивну, самоосвітню, організаторську, лідерську, технологічну. На основі критеріївта відповідних показників встановлено рівні підготовленості майбутніх вчителів географії: низький, достатній, середній та високий.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectлідерськаuk_UA
dc.subjectтехнологічнаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі географіїuk_UA
dc.subjectрівні підготовленостіuk_UA
dc.subjectскладові підготовленостіuk_UA
dc.subjectавтопсихологічнаuk_UA
dc.subjectсамоорганізаційнаuk_UA
dc.subjectрефлексивнаuk_UA
dc.subjectсамоосвітняuk_UA
dc.subjectорганізаторськаuk_UA
dc.titleРівні підготовленості майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191712-Текст статті-426870-1-10-20200114.pdf252,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.