Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Винницька, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T14:01:44Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T14:01:44Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Винницька, Наталія. Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі / Н. Винницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742 | - |
dc.description.abstract | У даній статті систематизовано особливості використання та організації групової і колективної форм роботи на уроках у початковій школі.Виокремлено такі форми навчальної діяльності учнів на занятті,як фронтальна, індивідуальна, групова та колективна, їх ефективність у проведенні занять з математики та інформатики. Зокрема описано недоліки та переваги кожної з них. Описано методичні особливості організації групової та колективної форм роботи під час вивчення початкового курсу математики і інформатики.Проаналізовано особливості поєднання різних форм навчання | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | форми навчальної діяльності: групова, індивідуальна, фронтальна,колективна, математика, інформатика | uk_UA |
dc.title | Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191710-Текст статті-426865-1-10-20200114.pdf | 355,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.