Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВинницька, Наталія-
dc.date.accessioned2023-12-07T14:01:44Z-
dc.date.available2023-12-07T14:01:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВинницька, Наталія. Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі / Н. Винницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742-
dc.description.abstractУ даній статті систематизовано особливості використання та організації групової і колективної форм роботи на уроках у початковій школі.Виокремлено такі форми навчальної діяльності учнів на занятті,як фронтальна, індивідуальна, групова та колективна, їх ефективність у проведенні занять з математики та інформатики. Зокрема описано недоліки та переваги кожної з них. Описано методичні особливості організації групової та колективної форм роботи під час вивчення початкового курсу математики і інформатики.Проаналізовано особливості поєднання різних форм навчанняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectформи навчальної діяльності: групова, індивідуальна, фронтальна,колективна, математика, інформатикаuk_UA
dc.titleЗастосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191710-Текст статті-426865-1-10-20200114.pdf355,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.