Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишківська, Ванда-
dc.contributor.authorШикиринська, Олександра-
dc.date.accessioned2023-12-08T08:52:45Z-
dc.date.available2023-12-08T08:52:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВишківська, Ванда. Організація процесу навчання в новій українській школі: теоретико-практичний аспект / В. Вишківська, О. Шикиринська // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2743-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості науково-методичного забезпечення процесу реформування загальної середньої освіти через призму ідей Нової української школи. Наголошено на необхідності розвитку мультимодальної грамотності, впровадження інформаційних технологій, організації роботи над творчими проектами як засобами розвитку ключових компетенцій сучасних школярів. Акцентовано на актуальності переосмислення ролі вчителя в організації освітнього процесу та удосконаленні системи підготовки педагогічних кадрів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectметодпроектівuk_UA
dc.subjectреформування освітиuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectКонцепція НУШuk_UA
dc.subjectмультимодальна грамотністьuk_UA
dc.titleОрганізація процесу навчання в новій українській школі: теоретико-практичний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191711-Текст статті-426868-1-10-20200114.pdf257,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.