Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2744
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жигайло, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T08:57:13Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T08:57:13Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Жигайло, Оксана. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи шляхом використання дидактичних та ділових ігор / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 133 138. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2744 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто окремі аспекти використання дидактичних та ділових ігор в освітньому процесі закладів вищої освіти, з метою формування професійної компетентності студентів. Виявлено, що гра є найбільш природним і привабливим заняттям не лише для молодших школярів, а й для студентів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, який свідчить, що важливим чинником формування у майбутнього педагога важливих особистісних та професійних характеристик є практика впровадження педагогічних інновацій, нестандартних форм, методів організації навчання студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | студент закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | дидактична гра | uk_UA |
dc.subject | ділова гра | uk_UA |
dc.subject | нестандартні методи | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методики | uk_UA |
dc.subject | методика навчання математичної освітньої галузі | uk_UA |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи шляхом використання дидактичних та ділових ігор | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191716-Текст статті-426880-1-10-20200114.pdf | 396,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.