Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖигайло, Оксана-
dc.date.accessioned2023-12-08T08:57:13Z-
dc.date.available2023-12-08T08:57:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖигайло, Оксана. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи шляхом використання дидактичних та ділових ігор / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 133 138. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2744-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі аспекти використання дидактичних та ділових ігор в освітньому процесі закладів вищої освіти, з метою формування професійної компетентності студентів. Виявлено, що гра є найбільш природним і привабливим заняттям не лише для молодших школярів, а й для студентів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, який свідчить, що важливим чинником формування у майбутнього педагога важливих особистісних та професійних характеристик є практика впровадження педагогічних інновацій, нестандартних форм, методів організації навчання студентів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстудент закладу вищої освітиuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectдидактична граuk_UA
dc.subjectділова граuk_UA
dc.subjectнестандартні методиuk_UA
dc.subjectінноваційні методикиuk_UA
dc.subjectметодика навчання математичної освітньої галузіuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи шляхом використання дидактичних та ділових ігорuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191716-Текст статті-426880-1-10-20200114.pdf396,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.