Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2746
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T09:12:12Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T09:12:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Бондар, Вікторія. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до здійснення позакласної роботи / В. Бондар // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2746 | - |
dc.description.abstract | Стаття містить теоретичне обґрунтування значущості позакласної роботи у початковій школі як структурного компоненту навчально-вихованого процесу. Проаналізовано визначення поняття “позакласна робота”, окреслено специфіку підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення позакласної роботи в умовах закладу вищої освіти. Схарактеризовано критерії та показники, запропоновано до розгляду рівні сформованості готовності майбутніх учителів до здійснення позакласної діяльності у початковій школі,виокремлено етапи формування означеного феномену. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | етапи формування готовності | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | uk_UA |
dc.subject | готовність до здійснення позакласної роботи | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до здійснення позакласної роботи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
191719-Текст статті-426891-1-10-20200114.pdf | 360,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.