Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2756
Назва: Проблема самоосвіти майбутнього викладача вищої школи в рецепції української педагогічної думки
Автори: Савчук, Борис
Білавич, Галина
Яців, Світлана
Власій, Олеся
Ключові слова: самовиховання
науково-педагогічний дискурс
самоосвіта
самостійна робота
самоосвітня діяльність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Савчук, Борис. Проблема самоосвіти майбутнього викладача вищої школи в рецепції української педагогічної думки / Б. Савчук, Г. Білавич, С. Яців // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Розвиток інформаційних і освітньо-педагогічних технологій, нарощування нових знань у всіх галузях науки, підвищення вимог до підготовки конкурентоспроможного фахівця актуалізують проблему вивчення теорії і практики самоосвіти майбутнього педагога.В основу його аналізу покладена модель, що складається з трьох систем координат, які передбачають:“по вертикалі” – з’ясування еволюції поглядів на самоосвіту у процесі розвитку суспільної і педагогічної думки з акцентом на періоді 90-х рр. ХХ – початку ХХІ ст.; “по горизонталі” – узагальнення основних підходів,рефлексій, дефініцій цього феномена як складника професійної підготовки майбутніх викладачів; “подіагоналі” – синтез означених та інших аспектів крізь призму науково-педагогічного дискурсу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2756
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193421-Текст статті-430924-1-10-20200129.pdf469,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.