Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2756
Назва: | Проблема самоосвіти майбутнього викладача вищої школи в рецепції української педагогічної думки |
Автори: | Савчук, Борис Білавич, Галина Яців, Світлана Власій, Олеся |
Ключові слова: | самовиховання науково-педагогічний дискурс самоосвіта самостійна робота самоосвітня діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Савчук, Борис. Проблема самоосвіти майбутнього викладача вищої школи в рецепції української педагогічної думки / Б. Савчук, Г. Білавич, С. Яців // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток інформаційних і освітньо-педагогічних технологій, нарощування нових знань у всіх галузях науки, підвищення вимог до підготовки конкурентоспроможного фахівця актуалізують проблему вивчення теорії і практики самоосвіти майбутнього педагога.В основу його аналізу покладена модель, що складається з трьох систем координат, які передбачають:“по вертикалі” – з’ясування еволюції поглядів на самоосвіту у процесі розвитку суспільної і педагогічної думки з акцентом на періоді 90-х рр. ХХ – початку ХХІ ст.; “по горизонталі” – узагальнення основних підходів,рефлексій, дефініцій цього феномена як складника професійної підготовки майбутніх викладачів; “подіагоналі” – синтез означених та інших аспектів крізь призму науково-педагогічного дискурсу |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2756 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193421-Текст статті-430924-1-10-20200129.pdf | 469,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.