Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпринська, Зоряна-
dc.contributor.authorФедьович, Ольга-
dc.date.accessioned2023-12-12T07:55:44Z-
dc.date.available2023-12-12T07:55:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСпринська, Зоряна. Роль процесу невротизації у появі соціальної фрустрованості в старшому шкільному віці / З. Спринська, О. Федьович // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2758-
dc.description.abstractУ статті йдеться про явище соціальної фрустрованості, що виникає у старшому шкільному віці та визначається провідна роль невротизації у цьому процесі. Обґрунтовано, що процес невротизації проявляється у дезорганізуючих емоційних станах в режимі пригнічення психіки, окреслено проблему етимології невротичних розладів особистості та особливостей переживання нею фрустраційних станів.Досліджено, що формування самовизначення передбачає існування низки варіантів його прояву, що, своєю чергою, привело нас до думки про перевагу проведення індивідуально-орієнтованого дослідження з метою вивчення показників і об’єктів незадоволеності старшокласника у його соціальній реалізованості, а самейого соціальної фрустрованості, яка знаходиться в тісному взаємозв’язку із невротичними проявами особистостіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectневротизаціяuk_UA
dc.subjectучні старшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectсоціальна фрустрованістьuk_UA
dc.titleРоль процесу невротизації у появі соціальної фрустрованості в старшому шкільному віціuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193423-Текст статті-430928-1-10-20200129.pdf264,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.