Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2761
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лобачук, Інна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T09:25:10Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T09:25:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лобачук, Інна. Впровадження методу проектів як одного з креативних методів навчання іноземної мови для формування ціннісної сфери студентів/ І. Лобачук // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2761 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено суть методу проектів в процесі викладання іноземної мови, його зміст та принципи.Доведено ефективність застосування даного методу в процесі навчання студентів іноземної мови.Доведено, що використання проектного методу навчання допомагає створювати на заняттях іноземної мови творчу атмосферу, активний пізнавальний процес, у який залучається кожен учень. Обґрунтовано, що метод проектів належить до групи комунікативних методів, формуючи на занятті іноземної мовиміжкультурну компетенцію, стимулює діяльнісну активність в учнів, викликає прагнення до активних дій,спілкування і висловлювання власних думок іноземною мовою.Проаналізовано, що даний метод навчання маючи вплив на емоційну сферу підлітка дозволяє найбільш ефективно прищеплювати загальнолюдські цінності не як набір установок, а як внутрішнє переконання підлітка, його світогляд. Розкрито принципи проектного методу навчання для ефективного практичного застосування методу проектів в процесі навчання іноземної мови та відповідні умови для його реалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | принципи навчання | uk_UA |
dc.subject | креативні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | метод проектів | uk_UA |
dc.subject | сучасні підходи | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.title | Впровадження методу проектів як одного з креативних методів навчання іноземної мови для формування ціннісної сфери студентів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193539-Текст статті-431183-1-10-20200130.pdf | 277,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.