Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана-
dc.date.accessioned2023-12-12T11:12:38Z-
dc.date.available2023-12-12T11:12:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко, Оксана. Педагогічні умови формування творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / О. Гевко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 95-100. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2762-
dc.description.abstractУ статті розглянуто психолого-педагогічні підходи до визначення поняття творчості, формування творчих здібностей особистості. Проведено аналіз теоретико-методичних досліджень вітчизняних та зарубіжних фахівців та визначено критерії наявності творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовано педагогічні умови для творчого розвитку старших дошкільників: створення комфортної психологічної обстановки; організація спостережень, проведення творчих бесід, ігрових завдань та задач,розвивальних ситуацій; підвищення компетентності педагогів та батьків. Визначено програму організації навчально-виховного процесу у закладах дошкільної освіти для формування творчих здібностей у старших дошкільників, введення у програму спеціальних занять з логіко-математичного розвитку, мовленнєвого розвитку, малювання, художньої праці, музики, танців, ознайомлення з природним середовищемuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчі здібності дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування творчих здібностей дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193541-Текст статті-431187-1-10-20200130.pdf378,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.