Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стукаленко, Зоя | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T13:53:50Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T13:53:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Стукаленко, Зоя. Функції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва / З. Стукаленко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 75-79. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену “толерантність”, “професійна толерантність”. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури й повинна бути нормою соціального життя. Досліджуються різні підходи науковців до визначення функцій толерантності. Виокремлено функції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, як-от: гуманістична, освітня, мотиваційна, комунікативна,регулятивна, адаптивна, інформаційно-пізнавальна, виховна. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійна толерантність | uk_UA |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | функції | uk_UA |
dc.title | Функції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193523-Текст статті-431174-1-10-20200130.pdf | 245,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.