Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтукаленко, Зоя-
dc.date.accessioned2023-12-12T13:53:50Z-
dc.date.available2023-12-12T13:53:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтукаленко, Зоя. Функції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва / З. Стукаленко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 75-79. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2768-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену “толерантність”, “професійна толерантність”. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури й повинна бути нормою соціального життя. Досліджуються різні підходи науковців до визначення функцій толерантності. Виокремлено функції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, як-от: гуманістична, освітня, мотиваційна, комунікативна,регулятивна, адаптивна, інформаційно-пізнавальна, виховна.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна толерантністьuk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.titleФункції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193523-Текст статті-431174-1-10-20200130.pdf245,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.