Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Лариса-
dc.date.accessioned2023-12-14T08:50:31Z-
dc.date.available2023-12-14T08:50:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФоменко, Лариса. Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки / Л. Фоменко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 148-152. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2770-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності теоретично обґрунтованої та розробленої технології розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки.Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, а також методики їх дослідження. Здійснено аналіз результатів констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту й наведено динаміку змін рівнів розвитку пізнавальної активності в контрольній та експериментальній групах.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectрозвиток пізнавальної активностіuk_UA
dc.subjectматематична підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі інформатикиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleРезультати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
181002-Текст статті-431474-1-10-20200131.pdf374,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.