Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурт, Дар'я | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-14T09:31:49Z | - |
dc.date.available | 2023-12-14T09:31:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Фурт, Дар'я. Формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспект / Д. Фурт // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 144-147. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз теоретичної та практичної спадщини лінгвістів у царині викладення української мови як іноземної. Порушено проблему класифікації вправ з української мови для студентів-іноземців. Окреслено сутність поняття “вправа”, визначено основні підходи до типології вправ та проаналізовано їхню роль в організації процесу засвоєння знань студентами, забезпечення мотивації навчальної діяльності, активізації творчої ініціативи | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | продуктивні вправи | uk_UA |
dc.subject | термінологічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | вправа | uk_UA |
dc.subject | класифікація вправ | uk_UA |
dc.subject | студенти-іноземці | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | інформаційні вправи | uk_UA |
dc.subject | операційні вправи | uk_UA |
dc.title | Формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспект | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193743-Текст статті-431471-1-10-20200131.pdf | 262,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.