Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурт, Дар'я-
dc.date.accessioned2023-12-14T09:31:49Z-
dc.date.available2023-12-14T09:31:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФурт, Дар'я. Формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспект / Д. Фурт // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 144-147. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2771-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз теоретичної та практичної спадщини лінгвістів у царині викладення української мови як іноземної. Порушено проблему класифікації вправ з української мови для студентів-іноземців. Окреслено сутність поняття “вправа”, визначено основні підходи до типології вправ та проаналізовано їхню роль в організації процесу засвоєння знань студентами, забезпечення мотивації навчальної діяльності, активізації творчої ініціативиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпродуктивні вправиuk_UA
dc.subjectтермінологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectвправаuk_UA
dc.subjectкласифікація вправuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectінформаційні вправиuk_UA
dc.subjectопераційні вправиuk_UA
dc.titleФормування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Практичний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193743-Текст статті-431471-1-10-20200131.pdf262,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.