Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГречаник, Наталія-
dc.date.accessioned2023-12-14T12:51:49Z-
dc.date.available2023-12-14T12:51:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГречаник, Наталія. Квінтесенція складових культурологічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Гречаник // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 84-89. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі складові культурологічної підготовки майбутніх вчителів початкових класів на засадах культурології. Окреслено структурні складові та визначені підструктури культурологічної підготовки, що в умовах сьогодення повинні відповідати спрямуванням соціокультурного розвитку, а мета повинна бути орієнтиром для реалізації культурної функції. Розкриваються сутнісні характеристики педагогічної культури вчителя при цьому розвиток його як творчої особистості має відбуватися в спеціально організованому культуро спрямованому середовищі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectкультурологічна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectскладоваuk_UA
dc.titleКвінтесенція складових культурологічної підготовки майбутнього вчителя початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193525-Текст статті-431179-1-10-20200130.pdf290,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.