Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гречаник, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-14T12:51:49Z | - |
dc.date.available | 2023-12-14T12:51:49Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гречаник, Наталія. Квінтесенція складових культурологічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Гречаник // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 84-89. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто окремі складові культурологічної підготовки майбутніх вчителів початкових класів на засадах культурології. Окреслено структурні складові та визначені підструктури культурологічної підготовки, що в умовах сьогодення повинні відповідати спрямуванням соціокультурного розвитку, а мета повинна бути орієнтиром для реалізації культурної функції. Розкриваються сутнісні характеристики педагогічної культури вчителя при цьому розвиток його як творчої особистості має відбуватися в спеціально організованому культуро спрямованому середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | культурологічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | складова | uk_UA |
dc.title | Квінтесенція складових культурологічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
193525-Текст статті-431179-1-10-20200130.pdf | 290,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.