Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Сергій | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-18T08:10:35Z | - |
dc.date.available | 2023-12-18T08:10:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк, Сергій. Використання технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури / С. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються особливості використання технології проектів її позитивний ефект та можливі недоліки. З’ясовано, що технологія проектів набула поширення і популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань та можливостей їх практичного застосування для розв’язування проблем у спільній освітній діяльності студентів. Розглянуто п’ятьох різних типів технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури, зокрема: дослідницький, пошуковий, творчий,прогностичний та аналітичний проекти | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | технологія фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | технологія фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Використання технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
195786-Текст статті-436372-1-10-20200218 (1).pdf | 981,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.