Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ващенко, Олена | - |
dc.contributor.author | Паламар, Світлана | - |
dc.contributor.author | Романенко, Людмила | - |
dc.contributor.author | Романенко, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T07:23:40Z | - |
dc.date.available | 2023-12-20T07:23:40Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії / О. Ващенко, С. Паламар, Л. Романенко, К. Романенко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 51-55. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу педагогічних досліджень проблеми формування дослідницьких умінь молодшого школяра засобом віртуальної екскурсії. З’ясовано, що дослідження зарубіжних та українських педагогів сприяли розробленню методологічних підходів до організації та здійснення означеної діяльності.Обґрунтовано доцільність використання віртуальних екскурсій як засобу формування дослідницьких умінь дітей. Розкрито сутність базових понять дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | молодший школяр | uk_UA |
dc.subject | дослідницькі уміння | uk_UA |
dc.subject | віртуальні екскурсії | uk_UA |
dc.title | Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
195791-Текст статті-436383-1-10-20200218.pdf | 604,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.