Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВащенко, Олена-
dc.contributor.authorПаламар, Світлана-
dc.contributor.authorРоманенко, Людмила-
dc.contributor.authorРоманенко, Катерина-
dc.date.accessioned2023-12-20T07:23:40Z-
dc.date.available2023-12-20T07:23:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТеоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії / О. Ващенко, С. Паламар, Л. Романенко, К. Романенко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 51-55. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних досліджень проблеми формування дослідницьких умінь молодшого школяра засобом віртуальної екскурсії. З’ясовано, що дослідження зарубіжних та українських педагогів сприяли розробленню методологічних підходів до організації та здійснення означеної діяльності.Обґрунтовано доцільність використання віртуальних екскурсій як засобу формування дослідницьких умінь дітей. Розкрито сутність базових понять дослідження.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectдослідницькі умінняuk_UA
dc.subjectвіртуальні екскурсіїuk_UA
dc.titleТеоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195791-Текст статті-436383-1-10-20200218.pdf604,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.