Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2787
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нелін, Євген | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-20T07:58:09Z | - |
dc.date.available | 2023-12-20T07:58:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Нелін, Євген. Діяльність Бруно Беттельхайма і популяризація психоаналізу в освітній практиці / Є. Нелін // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2787 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається життєвий і творчий шлях Б. Беттельхайма, який був послідовником З. Фрейда і розвивав ідеї психоаналізу в освіті. Досліджено особливості роботи Ортогенічної школи-клініки імені Соні Шенкман, яка діяла при Чиказькому університеті. Встановлено, що школа-клініка була закладом інтернатного типу, в якому щороку навчалися 50 дітей, які мали різні психічні розлади. Головна ідея школи полягала устворенні безпечного освітнього середовища для соціалізації аутичних дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | психоаналіз | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | Б. Беттельхайм | uk_UA |
dc.subject | психоаналітична педагогіка | uk_UA |
dc.subject | дитина | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.title | Діяльність Бруно Беттельхайма і популяризація психоаналізу в освітній практиці | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
186277-Текст статті-436404-1-10-20200218.pdf | 551,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.