Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПішун, Сергій-
dc.date.accessioned2023-12-20T08:02:16Z-
dc.date.available2023-12-20T08:02:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПішун, Сергій. Інтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школі / С. Пішун // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2788-
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі теоретичні передумови, що дозволяють проаналізувати процес розвитку професійної компетентності майбутніх учителів музики в умовах вищого закладу освіти, визначити пріоритети в процесі професійної підготовки відповідно до характеру музично-педагогічної діяльності, доякої готуються майбутні вчителі музики, а саме: розглядається сутність процесу професійної підготовки вчителів музики, її складові; аргументовано загальні та спеціальні вимоги до вчителів музики; аналізується зміст їх діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectмузично-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleІнтеграція музично-педагогічних компонентів у професійній підготовці майбутніх учителів музики в початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195803-Текст статті-436409-1-10-20200218.pdf550,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.