Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Галина-
dc.contributor.authorШумигай, Світлана-
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія-
dc.date.accessioned2023-12-20T08:07:36Z-
dc.date.available2023-12-20T08:07:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІщенко, Галина. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров'язбереження учнів / Г. Іщенко, С. Шумигай, Д. Возносименко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2789-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальність використання сучасних методологічних підходів у підготовці майбутніх учителів математики до здоров’язбереження учнів, та необхідності методологічного обґрунтування визначеної педагогічної проблеми. На прикладі індивідуального підходу розглянуто підготовку майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Зазначено, що індивідуальний підхід передбачає всебічне навчання майбутніх фахівців і розробку відповідних заходів педагогічного впливу з урахуванням виявлених особливостей. Одним із важливих чинників формування валеологічної компетентностіу майбутніх вчителів математики є залучення студентів до науково-дослідної роботи і вирішення наукових проблем з підвищення ефективності рівня педагогічного процесу та гурткової роботи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнауково-дослідна роботаuk_UA
dc.subjectгурткова роботаuk_UA
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителя математикиuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.titleІндивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров'язбереження учнівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195958-Текст статті-436825-1-10-20200219.pdf598,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.