Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозман, Ірина-
dc.date.accessioned2023-12-20T08:15:45Z-
dc.date.available2023-12-20T08:15:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРозман, Ірина. Структурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналії / І. Розман // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 89-92. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2790-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано потребу структурно-особистісного аналізу персоналії, що дозволяє узагальнити науковий досвід та спроектувати підхід до послідовного вивчення особистості. Зосереджено увагу на розвиток та становлення психосоціальної структури особистості. Зазначено, що вплив на життя та творчий і професійний “портрет” персоналії поповнюється або взаємозаміщується певними психічними рисами. Закцентовано увагу на те, що в дослідженні педагогічної персоналії необхідно особливу увагу приділити впливу темпераменту на розвиток окремої персоналії. З’ясовано, що існують мотиви та стимули,які, з одного боку, характеризують спрямованість і ставлення особи до певного предмета, явища, соціального середовища, з іншого, виступають рушійною силою до навчання, самоосвіти, творчої та інших видів діяльності. Особлива увага зосереджена на послідовності вивчення персоналії, коли дослідник опирається на документальні матеріали та спогади сучасників.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпослідовність вивченняuk_UA
dc.subjectлюдська особистістьuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна літератураuk_UA
dc.subjectсамоаналізuk_UA
dc.subjectкомплексний підхідuk_UA
dc.titleСтруктурно-особистісні аспекти вивчення педагогічної персоналіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195959-Текст статті-436827-1-10-20200219.pdf551,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.