Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозіброда, Лариса-
dc.date.accessioned2023-12-21T12:53:26Z-
dc.date.available2023-12-21T12:53:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКозіброда, Лариса. Організаційно-методичні засади підготовки вчителів в умовах інклюзивної школи у Франції / Л. Козіброда // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2796-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню організаційно-методичних основ підготовки педагогічних кадрівдо роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища у Франції. Висвітлено особливості підготовки вчителів першого і другого ступенів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику Франції,зокрема акцентовано увагу на формуванні професійних якостей педагогів, їхніх уміннях та компетенціях, які сприяють ефективному здійсненню процесу навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. У статті наголошується, що важливим засобом забезпечення якості освітніх послуг у системі інклюзивної освіти має стати випереджальна модифікація змісту підготовки кадрів інклюзивної освіти, що базуєтьсяна безперервному навчанні та самовдосконаленні. Вона полягає в необхідності постійного вдосконалення навчальних програм, методик викладання, проведення курсів підвищення кваліфікації та тренінгів. У французькій системі освіти підвищення кваліфікації педагогічних кадрів відбувається через лекційні й практичні заняття, консультації з різними фахівцями, використання спеціальних професійних он-лайнплатформ.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфранцузька система освітиuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічні кадриuk_UA
dc.titleОрганізаційно-методичні засади підготовки вчителів в умовах інклюзивної школи у Франціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195962-Текст статті-436833-1-10-20200219.pdf750,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.