Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2796
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козіброда, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T12:53:26Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T12:53:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Козіброда, Лариса. Організаційно-методичні засади підготовки вчителів в умовах інклюзивної школи у Франції / Л. Козіброда // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 107-110. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2796 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню організаційно-методичних основ підготовки педагогічних кадрівдо роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища у Франції. Висвітлено особливості підготовки вчителів першого і другого ступенів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику Франції,зокрема акцентовано увагу на формуванні професійних якостей педагогів, їхніх уміннях та компетенціях, які сприяють ефективному здійсненню процесу навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. У статті наголошується, що важливим засобом забезпечення якості освітніх послуг у системі інклюзивної освіти має стати випереджальна модифікація змісту підготовки кадрів інклюзивної освіти, що базуєтьсяна безперервному навчанні та самовдосконаленні. Вона полягає в необхідності постійного вдосконалення навчальних програм, методик викладання, проведення курсів підвищення кваліфікації та тренінгів. У французькій системі освіти підвищення кваліфікації педагогічних кадрів відбувається через лекційні й практичні заняття, консультації з різними фахівцями, використання спеціальних професійних он-лайнплатформ. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | французька система освіти | uk_UA |
dc.subject | підвищення кваліфікації | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | педагогічні кадри | uk_UA |
dc.title | Організаційно-методичні засади підготовки вчителів в умовах інклюзивної школи у Франції | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
195962-Текст статті-436833-1-10-20200219.pdf | 750,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.