Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kornytska, Yuliya | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T13:16:51Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T13:16:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Kornytska, Yuliya. Flipped classrom in the esp course: students' perceptions = Перевернутий клас в курсі англійської мови фахового спрямування; ставлення студентів / Y. Kornytska // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 116-120. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається потенціал підходу “Перевернутий клас” для ефективної організації процесу навчання англійської мови фахового спрямування. На основі теоретичного аналізу актуальних досліджень представлено узагальнений перелік переваг використання підходу. Оскільки важливою передумовою ефективного впровадження є позитивне сприйняття, метою дослідження було виявити ставлення студентів до запропонованого підходу. Отримані результати підтвердили, що обґрунтоване використання елементів підходу сприяє більш активному залученню студентів до навчального процесу, посилює мотивацію, підвищує рівень задоволеності навчальним процесом та його результатами. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | перевернутий клас | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова фахового спрямування | uk_UA |
dc.subject | переваги | uk_UA |
dc.subject | опитування | uk_UA |
dc.title | Flipped classrom in the esp course: students' perceptions | uk_UA |
dc.title.alternative | Перевернутий клас в курсі англійської мови фахового спрямування; ставлення студентів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
195964-Текст статті-436837-1-10-20200219.pdf | 739,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.