Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуренко, Наталія-
dc.contributor.authorШах, Марина-
dc.date.accessioned2023-12-21T14:08:12Z-
dc.date.available2023-12-21T14:08:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТуренко, Наталія. Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спекту / Н. Туренко, М. Шах // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 131 -136. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801-
dc.description.abstractУ статті узагальнено основні технології роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру, які можуть використовувати у роботі педагоги початкових класів та їх помічники в умовах загальноосвітньої школи. Висвітлено основні психологічні особливості такої категорії дітей, особливості організації навчання та навчального середовища, схарактеризовано проблеми дитини з РАС під час навчання та шляхи їх вирішення,подано поради для учителів та батьків щодо розвитку необхідних для навчання комунікативних навичок у дитини з особливими освітніми потребами.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтехнології роботиuk_UA
dc.subjectпоради батькамuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectдіти з РАСuk_UA
dc.subjectособливості дітей з РАСuk_UA
dc.titleТехнології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спектуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196207-Текст статті-437411-1-10-20200220.pdf616,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.