Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Туренко, Наталія | - |
dc.contributor.author | Шах, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T14:08:12Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T14:08:12Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Туренко, Наталія. Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спекту / Н. Туренко, М. Шах // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 131 -136. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2801 | - |
dc.description.abstract | У статті узагальнено основні технології роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру, які можуть використовувати у роботі педагоги початкових класів та їх помічники в умовах загальноосвітньої школи. Висвітлено основні психологічні особливості такої категорії дітей, особливості організації навчання та навчального середовища, схарактеризовано проблеми дитини з РАС під час навчання та шляхи їх вирішення,подано поради для учителів та батьків щодо розвитку необхідних для навчання комунікативних навичок у дитини з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | технології роботи | uk_UA |
dc.subject | поради батькам | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з РАС | uk_UA |
dc.subject | особливості дітей з РАС | uk_UA |
dc.title | Технології роботи учителя та асистента учителя з дітьми з розладами аутистичного спекту | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
196207-Текст статті-437411-1-10-20200220.pdf | 616,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.