Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Уляна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-22T07:37:24Z | - |
dc.date.available | 2023-12-22T07:37:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко, Уляна. Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти / У. Ткаченко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 177-180. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2807 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості інноваційної культури викладача закладу вищої освіти, визначено її сутність, сучасні підходи, що проявляються у здатності об’єктивно оцінювати нові ідеї та творчо їх використовувати. Акцентовано на основних функціях інноваційної культури: пізнавально-перетворювальній,ціннісно-нормативній, комунікативній, інтеграційній та ін. Висвітлено основні компоненти вище зазначеного поняття: аксіологічний, інноваційно-технологічний, кооперативно-діяльнісний, комунікативний та ін.Запропоновано методи формування інноваційної культури викладача, як-от: полілог, дискусія, рольові ігри тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | компоненти інноваційної культури | uk_UA |
dc.subject | методи формування інноваційної культури | uk_UA |
dc.subject | інноваційна культура викладача | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | функції інноваційної культури | uk_UA |
dc.title | Формування інноваційної культури викладача закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
196219-Текст статті-437435-1-10-20200220.pdf | 538,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.