Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2808
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бандура, Лілія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-22T07:41:48Z | - |
dc.date.available | 2023-12-22T07:41:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Бандура, Лілія. Педагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО / Л. Бандура // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 180-184. - Бібліогр. в кінці ст | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2808 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості використання інноваційних технологій в процесі навчання у вищій школі. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури та документів, що стосуються теми роботи.Висвітлено основні критерії гуманістичного навчання у ЗВО з використанням інновацій. Подано умови використання технологій та їх застосування зокрема, опрацьовано найпопулярніші класифікації інноваційних технологій різними науковцями. Презентовано нові авторські критерії для їх класифікації. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | технологія проблемного навчання | uk_UA |
dc.subject | дидактичні ігри | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | інноваційне навчання | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | технологія модульного навчання | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
196220-Текст статті-437437-1-10-20200220.pdf | 846,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.