Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБандура, Лілія-
dc.date.accessioned2023-12-22T07:41:48Z-
dc.date.available2023-12-22T07:41:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБандура, Лілія. Педагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВО / Л. Бандура // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 180-184. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2808-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості використання інноваційних технологій в процесі навчання у вищій школі. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури та документів, що стосуються теми роботи.Висвітлено основні критерії гуманістичного навчання у ЗВО з використанням інновацій. Подано умови використання технологій та їх застосування зокрема, опрацьовано найпопулярніші класифікації інноваційних технологій різними науковцями. Презентовано нові авторські критерії для їх класифікації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтехнологія проблемного навчанняuk_UA
dc.subjectдидактичні ігриuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційне навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk_UA
dc.subjectтехнологія модульного навчанняuk_UA
dc.titleПедагогічні умови використання інноваційних технологій в освітньому процесі ЗВОuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
196220-Текст статті-437437-1-10-20200220.pdf846,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.