Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2815
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zvarych, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-25T09:38:02Z | - |
dc.date.available | 2023-12-25T09:38:02Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Zvarych, Iryna. Parables in the students' education at higher learning institutions of Ukraine and the United States / I. Zvarych // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2815 | - |
dc.description.abstract | Проблема булінгу широко дискутується на сторінках Інтернет-сайтів, газет, наукових журналів тощо.Вона щороку набирає все більшої актуальності в нашій країні, оскільки достеменно не вивчена з позиції як теоретичних досліджень, так і практики. Саме тому з кожним роком у психологів з’являється все більше нових напрямів професійної діяльності щодо з’ясування причин, чому починають діти виокремлювати із колективу класу, групи того, над ким можна насміхатися і познущатися. Останнім часом в учнів, вчителів,батьків з’являється багато питання, зокрема таких, що хтось постійно дзвонить та щось вимагає;призначають зустрічі та напрошуються мати стосунки; в чаті дуже багато образливого пишуть на адресу дитини або про інших гравців, коли вони грають; в соціальних мережах постійно хтось ставить безпідставні запитання та дошкуляє інформацією тощо.Саме тому у статті розглядається системний підхід, як один із методів профілактики насильства табулінгу у закладах освіти; з’ясовуються поняття “булінг”, “кібербулінг”, зокрема “кібермоббінг”, “Інтернет-мобінг”; висвітлено значимість і важливість притчі у вихованні молоді та застереженні її від насильства,у тому числі роль притчі, що сприяє досягненню цілей і мети в профілактиці насильства і булінгу; зосередженоувагу на зростанні агресивності у вихованців, що проявляється у таких реакціях як: злість, підлість, образа,роздратування, схильність до фізичних дій, зокрема, готовність вирішити проблеми та врегулювати спірні питання за допомогою фізичної сили; досліджено статистичні дані щодо прояву булінгу у навчальних закладах освіти України і США. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | рівень якості знань | uk_UA |
dc.subject | булінг | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | притча | uk_UA |
dc.subject | виховання молоді | uk_UA |
dc.subject | заклад освіти | uk_UA |
dc.subject | осмислення | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | еволюція | uk_UA |
dc.title | Parables in the students' education at higher learning institutions of Ukraine and the United States | uk_UA |
dc.title.alternative | Притчі у вихованні студентів закладів вищої освіти України і США | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211799-Текст статті-477230-1-10-20200912.pdf | 555,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.