Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2821
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клепар, Марія | - |
dc.contributor.author | Кравець, Надія | - |
dc.contributor.author | Потапчук, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T12:43:30Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T12:43:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Клепар, Марія. Виховний потенціал позааудиторної діяльності у формуванні естетичної культури майбутніх педагогів / М. Клепар, Т. Потапчук, Н. Кравець // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2821 | - |
dc.description.abstract | У статті подано, що позааудиторна діяльність має важливе значення у формуванні естетичної культури майбутніх педагогів, особливо її впливу на формування особистості, і є однією з актуальних проблем педагогічної науки.Відзначено, що становлення Української держави органічно пов’язане з увиразненням пріоритетів духовної культури суспільства. Сьогодні особливої актуальності набуло питання про культурний стан студентської молоді як однієї з продуктивних соціальних верств населення. Складність його розв’язання полягає у тому, що навколишнє соціальне й культурне життя мало надає стимулів до виявлення естетичного досвіду, а навпаки, часто сприяє орієнтації на антикультурні цінності. З огляду на таке постала невідкладна потреба розвитку загальної культури майбутніх фахівців, зокрема естетичної культури, яка втратиластатусу одного з найважливіших аспектів соціального та духовного розвитку особистості. У цьому контексті особливо важливим є формування естетичної культури майбутніх педагогів, адже рівень естетичної культури вчителя є одним із показників його професійної компетентності, від якої залежить формування духовного світу студентів, розвитку їхньої свідомості й самосвідомості. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | естетичні здібності | uk_UA |
dc.subject | художня творчість | uk_UA |
dc.subject | естетична культура | uk_UA |
dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
dc.subject | позааудиторна діяльність | uk_UA |
dc.title | Виховний потенціал позааудиторної діяльності у формуванні естетичної культури майбутніх педагогів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211895-Текст статті-477419-1-10-20200913.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.