Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маковський, Денис | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T14:41:08Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T14:41:08Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Маковський, Денис. Особливості проведення формувального експерименту з методики формування здатності до розуміння музики учнів початкової школи на уроках мистецтва / Д. Маковський // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 177-181. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2827 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати формувального експерименту з формування здатності до розуміння музики в учнів початкової школи на уроках мистецтва. Автор визначає, що для ефективності результатів проведення формувального експерименту з учнями початкової школи необхідним є створення нових форм,методів та прийомів. Встановлено, що успішність впровадження розробленої методики підтверджено вході формувального експерименту, в результаті якого виявлено позитивну динаміку формування здатності до розуміння музики в учнів початкової школи на уроках мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | учні початкової школи | uk_UA |
dc.subject | урок мистецтва | uk_UA |
dc.subject | формувальний експеримент | uk_UA |
dc.subject | розуміння музики | uk_UA |
dc.title | Особливості проведення формувального експерименту з методики формування здатності до розуміння музики учнів початкової школи на уроках мистецтва | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
211947-Текст статті-477572-1-10-20200914.pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.