Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаковський, Денис-
dc.date.accessioned2023-12-27T14:41:08Z-
dc.date.available2023-12-27T14:41:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаковський, Денис. Особливості проведення формувального експерименту з методики формування здатності до розуміння музики учнів початкової школи на уроках мистецтва / Д. Маковський // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 177-181. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2827-
dc.description.abstractУ статті представлено результати формувального експерименту з формування здатності до розуміння музики в учнів початкової школи на уроках мистецтва. Автор визначає, що для ефективності результатів проведення формувального експерименту з учнями початкової школи необхідним є створення нових форм,методів та прийомів. Встановлено, що успішність впровадження розробленої методики підтверджено вході формувального експерименту, в результаті якого виявлено позитивну динаміку формування здатності до розуміння музики в учнів початкової школи на уроках мистецтва.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.subjectурок мистецтваuk_UA
dc.subjectформувальний експериментuk_UA
dc.subjectрозуміння музикиuk_UA
dc.titleОсобливості проведення формувального експерименту з методики формування здатності до розуміння музики учнів початкової школи на уроках мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211947-Текст статті-477572-1-10-20200914.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.