Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижановська, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-12-28T08:21:29Z-
dc.date.available2023-12-28T08:21:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКрижановська, Тетяна. Методичні аспекти реалізації інтегративного підходу у процесі викладання курсу "Історія музики" для майбутніх учителів мистецтва / Т. Крижановська // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 129-132. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2832-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методичні позиції, що сприяють ефективності використання інтегративного підходу в умовах професійної підготовки вчителів мистецтва. Пропонується структура особистісного художнього розвитку як важливого показника фахової компетентності вчителя мистецтва, що розглядається як об’єкт інтегрованого впливу в курсі “Історія музики”. Узагальнюються форми та методи реалізації інтегративного підходу у визначених структурних складових (інтелектуальній, емоційно-цінніснійта діяльнісній). Наводяться приклади з практичного досвіду автора.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителя мистецтваuk_UA
dc.subjectдисципліна “Історія музики”uk_UA
dc.subjectосвітня інтеграціяuk_UA
dc.subjectхудожній розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectшкільний інтегрований курс“Мистецтво”uk_UA
dc.titleМетодичні аспекти реалізації інтегративного підходу у процесі викладання курсу "Історія музики" для майбутніх учителів мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211939-Текст статті-477557-1-10-20200914.pdf589,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.