Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаран, Олександра-
dc.contributor.authorШаран, Володимир-
dc.contributor.authorСобко, Алла-
dc.date.accessioned2023-12-28T12:44:01Z-
dc.date.available2023-12-28T12:44:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШаран, Олександра. Особливості формування часових уявлень у дітей дошкільного віку / О. Шаран, В. Шаран, А. Собко // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 27-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2840-
dc.description.abstractУ статті розглянуто важливу складову пізнавального розвитку дітей дошкільного віку – розвиток уявлень про час та явища, з ним пов’язані. Особливий акцент зроблено на методиці формування часових уявлень, її поетапному характері. Основну увагу зосереджено на знанні дошкільників про час та його основні властивості. Обґрунтовано важливість і необхідність використання творів культури та мистецтва,дитячого фольклору, комп’ютерних технологій, включення дітей у різноманітну творчу діяльність у процесі ефективного формування часових уявлень у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectчасові уявленняuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectелементарні математичні уявленняuk_UA
dc.subjectвластивості часуuk_UA
dc.subjectчасuk_UA
dc.titleОсобливості формування часових уявлень у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12851-6297-PB-28-32.pdf546,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.