Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2842
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Shevchenko, Lyudmyla | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T13:38:45Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T13:38:45Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Shevchenko, L. Formation of professional mobility as a condition of future handicrafts teachers' training to innovative educational activities = Формування професійної мобільності як умова підготовки майбутніх учителів ремесел до інноваційної освітньої діяльності / L. Shevchenko // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 47-51. - Текст. англ. м. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2842 | - |
dc.description.abstract | Динамічність розвитку сучасного суспільства, короткий життєвий цикл нових високотехнологічних галузей, модифікація не просто окремих технологій, а цілих груп технологій передбачає настільки ж швидке усвідомлення потреби в нових фахівцях а й модернізацію існуючих моделей підготовки кадрів, що передбачає формування професійно-мобільних кваліфікованих учителів технологій, яким притаманні динамічність,постійний пошук, прагнення до вивчення і впровадження інновацій не тільки у педагогічну діяльність, але і у технологічну. Процес формування професійної мобільності майбутніх учителів технологій необхіднорозглядати як взаємоузгоджену систему психологічних, загальнопедагогічних та методичних процедур, щорегламентують спільну навчальну діяльність викладачів і студентів й позитивно впливають на формування їхньої готовності до інноваційної педагогічної діяльності.У контексті означеної проблематики розглянуто науково-педагогічні аспекти формування професійної мобільності майбутніх учителів технологій як однієї з важливих умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності та подальшого професійного розвитку. З використанням комплексу методів дослідження обґрунтовано організаційно-методичні шляхи, виокремлено найбільш перспективні, на наш погляд, практичні підходи до її поетапного розв’язання у контексті формування готовності студентів до професійної мобільності: адаптаційний, навчально-тренувальний, оціночно-корекційний. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі технологій | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна мобільність | uk_UA |
dc.subject | інноваційна педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.title | Formation of professional mobility as a condition of future handicrafts teachers' training to innovative educational activities | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування професійної мобільності як умова підготовки майбутніх учителів ремесел до інноваційної освітньої діяльності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
213480-Текст статті-489772-1-10-20201118.pdf | 600,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.